onsdag 12 januari 2011

Onsdag morgon

Sitter o väntar på att kl ska bli dax att åka till jobbet, ska börja tidigare framöver. Får se vad mina DR säger, den första ska jag träffa den 17 o den andra väntar jag på kallelse. Min op av handleden är hyfsat bra. Känner av det i vissa rörelser, måste ju tänka mig för.
Här snöar det o är typ -6 grader ute.
Julen är utstädad, skönt. Köpte nya gardiner till v-rummet i plommon, bidde möe snyggt. Måste ju skriva lite på min dialekt åxå.
Vovven mår bra med gubben är förkyld.
Gubbens dotter fyllde 20 år igår. Stort grattis till henne. Nu är det inte så långt kvar tills hon ska bli mamma o gubben ska bli morfar. Ska bli kul tycker jag.
O nu till ngt annat.
Köte t-shirts på www.shirtstore.se för ett tag sedan, mycket kul tryck finns det, mitt tryck började lossna efter första tvätten, jag chattade med dom o dom skickade en ny tröja direkt. Jag chattade med dom på måndag o på tisdag så hade jag en ny t-shirt. Snabba ryck, mycket serviceminde, jag kommer iaf att handla fler t-shirts o hoodies därifrån. Kan rekommendera denna sajt
Tack o hej leverpastej, säger jag för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar