söndag 13 mars 2011

Söndag


Idag lyser inte solen med sin frånvaro. Hoppas att snön smälter bort nu, jag vill ut o cykla. Funderar på att köpa mig en "vanlig kärringcykel". :) Man börjar ju bli gammal...hihihi
Igår så var vi o grattade Håkans syster, hon fick en lampa av oss som jag hade inhandlat på min blixtvisit på IKEA. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80153758. Jag tycker dom är snygga, jag har 3 st små som är turkosa o vita....
Idag blir det att ta det lugnt, bara lite träning och avslappningstränning (som jag är jätte dålig på), jag har egentligen bara två lägen....full fart eller så sover jag, så jag har i uppgift att lära mig att slappna av, det är svårare än man tror.
Imorgon är det jobb igen.
Efter jobbet så ska jag lämna prover...dom ska sticka mig i armen ...buhubuhu...Men det rä ett måste, reumatologen vill ju ha provsvar tills nästa måndag. Jaja så är livet.
Till er som var på "Ryggis", Hoppas att allt går bra för er. Jag är snart färdig med dokumentationen....
Tada till nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar