tisdag 24 maj 2011

Tisdag


Här händer det mycket hela tiden.
Erica tar snart studenten. Snart ska jag åka till Skara.

Vi har börjat packa ihop lägenheten o kollat över vad vi ska behålla, man samlar ju på sig mycket saker som man egentligen inte behöver...hahaha...
Det kan vara kul att skaffa lite nytt när man flyttar åxå.


Min axel o arm värker fortfarande lika mycket, o det är inte så kul. Jag får inte träna.

På jobbet är det som vanligt. I nästa vecka ska jag skrivas in på AF eftersom jag är ut försäkrad snart. Jag ska gå på ngn arbetslivsintroduktion eller vad det nu heter, det blir nog bra det.

Vovven mår bara bra o det gör gubben åxå. Plast mormor är man ju åxå, Vendela växer o mår bra. Sarah o Jonas mår åxå bra....ad jag tjatar om att alla mår bra....här kommer en till, Erica mår åxå bra...hahaha.

Tada till nästa gång från ett norrland med mycket växlande väder.

1 kommentar:

  1. det är faktiskt inte jag som har gjort pommesen utan en annan på livs. Men ja, skönt att alla mår bra! :)
    SAKNAR DIG!!!

    SvaraRadera