söndag 8 april 2012

Påskdagen

Ja nu är snart påsken förbi.
Skämmas får jag göra jag har varit jätte dålig på att skriva på min blogg, men det händer sååååå mycket i mitt liv just nu.
Men jag ska bättra mig, jag lovar.
Här i Ö-vik så är det snart snöfritt igen. Det har varit den varmaste Mars på över 100 år.
Jag har inget nytt att visa upp, jag har bara massa halvfärdiga projekt. Så det är dax att ta tag i dom o göra färdigt. det enda som har blivit färdigt är mina grytlappar med tumme. Dom ser ganska coola ut. Dom finns på Järbo Garns hemsida. Här är länken
http://www.jarbo.se/i2/sites/jarbo/files/filer/beskrivningar_pdf/91031_low.pdf
Nu får jag tacka för mig för denna gång. ska sy färdigt mina nya kuddfodral.
Tada från ett halvkallt Ö-vik

1 kommentar:

  1. Ja, du borde verkligen skämmas som inte bloggar oftare ! Här går man in på bloggen och hoppas få lite info, men icke. Kan du inte berätta om allt som händer i ditt liv också ? Grytlapparna är jättesnygga !
    Kram från syster

    SvaraRadera