tisdag 13 juli 2010

Borta bra men hemma bäst

Nu är jag åter i Ö-vik, resan hem är lång. Man drar sig för själva transporten..Phu..
Veckan har varit omtumlande och händelserik.
Först stannade jag till hos min pappa i Örebro, det var trevligt. Sen åkte jag till Erica i Skara.
Medans jag var hos henne så somnade hennes farmor in efter en lång tids kämpande mot cancer. Det var tufft för Erica o den familjen hon har på sin pappas sida, hennes pappa fyllde 40 år samma dag. Jobbigt.
Min pappa hamnade på sjukhus, min mammas make hamnade på sjukhus han med, båda har kommit hem ifa.
Vi firade Ericas 18 årsdag mitt uppe i allt detta. Men firandet blev lyckat o trevligt. Erica var nöjd o glad över alla paket. O inte nog med det så har det varit stekhett o kvalmigt hela tiden, först natten som var så började det regna i Skara.
Tada

1 kommentar:

  1. Välkommen hem :) Det låter som en tuff vecka för alla parter. Tur att du var där för Ericas skull. Inget går upp mot mamma i vissa lägen. Sköt om dig, nu när du är hemma igen får du försöka vila lite ;) Kramar/Nenna

    SvaraRadera