måndag 19 juli 2010

Måndag

(foto av Erica)
Nu börjar sista semesterveckan...Men jag är ju sjukskriven till sista aug. Idag är det lite svalare ute, det är skönt.
Jag hoppas att jag hittar en kökssoffa snart. Den ska vi ha på balkongen. Jag hoppas även att jag får svar på skrivbordet jag har hittat...Det ska bli ett nytt databord till mig. Mitt gamla hamnade på balkongen. Gubben borrade ett hål i det så att det passade parasollet.Det blev bra.
Jag ska ev gå till Saltmagasinet idag (loppis) o kolla om jag hittar en kökssoffa. Den får inte vara längre än 155 cm, kanske lite knivigt, men det är bara att leta. Det är alltid kul att leta begagnade möbler, för det är kul att klä och måla om dom så att man får en personlig prägel på dom...Kul hobby jag har, men den kan bli dyr om man har otur...
Tada, så länge

1 kommentar:

  1. HÅLLER MED :))
    Kanske vi kan ta oss en sväng dit imorn.Godnatt
    Kram/N

    SvaraRadera