lördag 11 september 2010

Lördag


Idag ska min kära make hjälpa en polare att klippa häck...
Jag ska ta en sväng till stan, ev till en bagageloppis åxå. Få se om jag hinner gå dit, det vore kul att göra det, men den ligger lite avsides.
Idag ska Nenna ställa ut Dhima, hoppas att det går bra.
Ikväll ska vi gå bort o käka, det ska bli gott o skönt att slippa tänka på vad vi ska äta. :) Imorgon ska jag tala om vad det bidde för käk.
Han känns ganska bra, har ju ingen värk iaf o det är skönt.
Erica är hos sin pappa o där får hon träffa sin lillebror åxå, hoppas att hon kan få träffa bådas sina bröder. Dom skulle ev på chokladmässa...mumma..
Tada till nästa gång...Från ett soligt Ö-vik

1 kommentar:

  1. Ja det var jätteroligt på utställningen, vem som var mest nervös, gissa? Det var jag, Dhima betedde sig som om hon alltid varit på utställning! Kjolen var skitsnygg men litte för liten å det fanns ingen annan storlek, så det var synd, fast bra oxå för jag hade inga pengar iaf. Hoppas handen mår bättre för var dag som går. Kramar från Bräcke

    SvaraRadera