torsdag 16 september 2010

Torsdag

Idag är det en vecka sedan jag opererade min handled. det verkar gått bra. Jag har lite tråkigt, kan ju inte hålla på med min favvo hobby, sticka o virka. Men snart så kan jag nog det. Ska ta bort stygnen på tisdag, det ska bli skönt. Det är svårt att tex. göra en sådan sak som att duscha.... Men men skam den som ger sig. Jag har beställt nya glasögon i förra veckan, dom jag har är för smala så när jag typ stickar så sitter jag o tittar under glasen, o det är ju inte så bra. Så nu väntar jag på att don nya bågarna ska komma, jag lovar att lägga ut en bild på dom, får se om jag är med på bilden, hahaha....
Våran vovve fäller som bara den, har en extra matta hemma..hihihi. Ska köpa ngt som heter Furminator. Det är en typ av karda som tar bort underhåret som är löst. Tydligen ska den vara jätte bra, men dyr. Så jag sitter o letar på nätet efter en som är hyfsat billig, man måste ju räkna med frakten åxå.
Tada till nästa gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar