fredag 15 oktober 2010

Fredag

Tja i tisdags så skrev jag imorgon (ons), men i dag är det fredag.
Kursen jag var på var mycket nyttig, men jag har en del kvar att gå, så jag ska till S-vall igen o ligga på hotell..Lyx!!! Eller??? Tja det är en tolknings fråga....S-vall är en tråkig men fin stad. Fyndade lite garn, det var allt.
Träffade en del gamla o en del nya pers på kursen.
Igår (tors) så blåste det som bara den, Högakustenbron blev avstängd o då tänkte jag fy faan vi fr åka en längre väg hem, jag tycker att det räcker med 2 tim o 25 min i buss, men men jag hade tur, dom öppnade bro lagom tills vi skulle hem. Det blåste mellan 24-27 sek/m...När vi åkte över bron så kändes det att det blåste lite...ruggigt!! Bussen svajade. Botninabanan är ju inte klar än så jag måste åka buss till S-vall. Nästa tripp dit blir lika tidig som den jag gjort nu.
Idag var jag o lämnade prover, dom måste ju hålla koll så att min kropp klarar dom nya medikamenten.
Väderet här är soligt men kallt, metrologerna har hotat med snö..jipppppiiiiiii..jag älskar snö.
Resten av helgen blir det att slappa o ha det gött...
Tada till nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar