onsdag 6 oktober 2010

Onsdag

Det är ett tag sen jag skrev, det har hänt sååå mycket så jag har inte orkat.
Var på reumatologen igår, dom konstaterade att jag har psoriasis artrit. Ny medikamenter..
Ja ja...det är bara att bita ihop.
Nu till lite kuligare saker...Ska på kurs i Sundsvall i nästa vecka i 3 dgr..2 st hotellnätter..
Har skaffat ny brillor...
Ärret efter op läker riktigt bra, men långsamt.
I dag så kommer våran nya hörnsoffa...den är ny för oss..
Erica mår bara bra o praktiken går bra... Hon kommer snart hem till mig, natten 29-30/10.. Hon ska vara här en vecka...Skönt.
Tada till nästa gång..(ska försöka skriva oftare....:)
Mina nya brillor.....



PRINCE Glasögon






2 kommentarer:

  1. Va bra att dom hitta nått iaf, än om det är jobbigt med nya medds! Här är det fullt ös medvetslös, fast utan alkohol ;) Jag mår därefter... Tror att min yrsel är nån form av ångest. Vad roligt med nya soffan :) Kramar/N

    SvaraRadera