fredag 23 april 2010

Fredag

I dag har jag bakat lite, både med och utan socker. Ska ha kalas på söndag. Det blir både mat och tårta. Tårtan är sockerfri,chokladbottnar. det är knepigt att baka utan riktigt socker. Tänkte ha färsk frukt och grädde mellan bottnarna. Maten blir kycklinggryta med ris och sallad. Kommer att senare lägga ut lite bakrecept. Jag utbildade mig en gång i tiden till bagare/konditor. Min älskade dotter utbildar sig till bagare/konditor, hon älskar att baka cupkakes. Hon "gaddade" en cupkake på benet när hon var hemma i Norrland sist. Skriver mera sen.
Nu är det snart dax att nana lite så man orkar gå på loppis imorgon. Under kvällen så har jag nästan stickat färdigt ett par fiskarsocka, ska lägga ut mönster och bil till dom (när jag lärt mig hur man gör det)....:)
Go´natt på er alla i cybervärlden..
Tada :)

1 kommentar:

  1. Härligt att du startat blogg :-)
    Ser fram emot delikata recept ;-)

    SvaraRadera