måndag 26 april 2010

Måndag

I dag blir man ett år äldre än vad man var igår...Suck...
I går hade jag svärmor och svärfar och mina svägerskor här på mat och tårta. Jag fick lite roliga saker som jag behövde, bla en liten stege, man är ju kort i rocken ju. Jag fick nya glas och tallriksunderlägg. Utav min kära make fick jag ett stöd till datorn som är ergonomisk och leder bort värmen, utav min pappa o U-B så fick jag pengar o det är alltid bra att ha. vad jag får av min dotter vet jag redan, men det får jag när jag ska åka till henne v 27. Hoppas att jag hinner träffa lite polare då åxå, det brukar vara så stressigt när jag åker ner, brukar knappt hinna träffa familjen. Skriver mer sen. Ska försöka lista ut hur man lägger in bilder o recept.
Tada så länge :)

2 kommentarer:

  1. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS I STORA LASS FRÅN MIG OCH J!!!

    SvaraRadera
  2. Ber så mycket om ursäkt att jag glömde dig på din dag:( Men grattis grattis i efterskott!!!
    /Nicke

    SvaraRadera