lördag 12 juni 2010

Lördag morgon


Jag sitter här framför datorn o försöker komma på ngt vettigt att skriva om.
Vädret är sisådär. Just nu så lyser solen med sin frånvaro..hehehe..
Ska nog ta en sväng till stan o gå på secondhand, letar efter nya handtag till luckorna o lådorna i köket. Vi har ju målat om. Ska lägga upp bilder på det.. Det bidde göör snyggt, tycker ju jag o gubben iaf, o det är ju det viktigaste.
Nästa helg ska vi ut på landet till några vänner o grilla, det ska bli härligt. Vi var ju "tvungna" att ta med vovven :)...Om vi inte skulle göra det så blir vi nog "halshuggna", dom älskar hundar. Dom fick tyvärr ta bort sin vovve när ha utan anledning högg den yngsta pöjken...Jobbigt, men det är hur man än vänder på det så var det det enda rätta att göra när man inte kan lita på sin hund utan att man måste vakta hunden i alla lägen.
Vovven högg utan förvarning, han hade varit jätte go innan. Jag lider med dom. Men jag hoppas att dom snart hittar en annan vovve, dom vill ha en dobbe. O jag vill ha en jacke..Men det sunda förnuftet säger att jag inte just nu iaf kan ha en vovve till. Har ju bara en arm o axel som funkar, lite svårt att ha 2 st hundar då..Men vi har ju våran "körvskalle"..En alldeles underbar vovve med massor av personlighet.
Titta jag hittade lite att skriva om..
Tada till nästa gång..

1 kommentar:

  1. Mmm det är jobbigt utan hund :( Å tar ni inte med Laika kan ni stanna hemma, så det så ;)
    kramisar

    SvaraRadera