torsdag 10 juni 2010

Torsdag

Igår var jag i S-vall hela dagen på info/kurs, ganska givande. Det blev en lång dag så jag var stentrött på kvällen, jag trodde då att jag skulle få sova en hel natt, men icke!!!!
I dag var det möte på jobbet o det var jobbigt..hehe..
snart är det helg skööööönt.....
Nu är typ snart bara 4 veckor kvar tills jag får krama min skitunge. Det ska bli härligt, min lilla skitunge fyller 18 snart. Jag tycker att det inte var så särskilt länge sedan jag sköt omkring henne i vagn. Tiden går fort, så tänk på det ni som har små till mellanstora barn. Hoppas att ni fattar vad jag menar. Ta vara på tiden med era barn, för den får ni aldrig igen.
Maten idag bestod av hemmagjord pannbiff med mos o stekt lök...mumma..
Tada till nästa gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar