måndag 14 juni 2010

Måndag

Idag är det måndag o det är regntunga skyar ute, tråkigt tycker jag. jag vill ha lite sol så jag kan sola min psoriasis...
Ja ja solen kommer nog fram vad det lider..
Erica har jobbat 2 dgr nu o det funkar bra, lite problem med bussar på lör-sön kväll.
Det är synd att det går så dåligt med buss nu för tiden. alla har inte körkort o bil, särskilt inte innan man fyllt 18 :). Även en så stor stad som jag bor i har pissig kommunikation framför allt på sommaren, när skolorna slutar så tror dom som sitter o gör busstiderna att alla slutar jobba åxå. Bussen till sjukhuset, där även vårdcentralen ligger har ngr bussar på sommaren, så man får inte bli sjuk då eller gå till sjukgymn. En stor spark i röva ska dom ha. På söndagar går det inte en enda buss under hela året.
Ja ja, får väl skaffa en moppe. Men med den medicinerna jag har i kroppen så är jag nog ingen bra förare..hehe.. Vad finns då kavar, jo att gå ngr km så man kommer till stan o sen ngn km till så kommer man till sjukan o VC.
Ska jag ta mig till jobbet med buss på sommaren så kommer jag för sent. O hur kul är det.. Detta är pgr att dom som bestämmer över busstiderna in tror att man jobbar på sommaren!! En spark till i röva behöver dom allt!!!
Nog om det.
Nu har jag snart stickat färdigt min första tumvante..jiiipppiii!! Va jag kan..:)Lägger ut en bild när dom är färdiga. Nu ska jag måla om en pall, i en kornblå färg.
Tittar ut genom fönstret o regnet det vräker ner..
Regniga sommar hälsningar till alla er i cybern...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar