fredag 21 maj 2010

Äntligen fredag

Äntligen har värmen gett med sig skönt!!! Gränsfall att man fryser:)
Dagen har varit ganska ok.Var på FK o lämnade läkarintyget. Jag fick åka flådigt ner till stan, en cab:)En kompis till oss var här o fixade den gamla datorn, den lät som ett tröskverk o då fick jag åka med han ner till stan. Sen var jag på Kupan o handlade tyg, för lagom när jag klätt om stolarna på balkongen så började Laika löpa...O hon sitter ofta på balkongen o tittar ut. Så när hon löpt färdigt så ska jag klä om dom igen.Har tagit fram lite garn o ska försöka lära mig att sticka tumvantar:) jag talar om ifall jag lyckas.Som tur är så finns det instruktions video att titta på. Har just sett på "så ska det låta". Sitter o bläddrar lite bland kanalerna o hittade Kommissarie Frost, det får väl duga.
Snart dax att ha en date med kudden...
Tada på er ute i cybern.

1 kommentar:

  1. såg att du efterlyste hjälp med tummen...
    Tror nog du löser det själv... :-)
    Om inte...hör av dig igen.
    Nu ska jag åka bort några dagar och blir utan "nät"...

    SvaraRadera