måndag 10 maj 2010

Uppdatering eller????

Fy för den lede vad jag är dålig på att skriva här i min blogg, men jag kanske lär mig att göra det lite oftare....:)
Gnäll gnäll gnäll på mig, men min jävla axel har börjat att värka som besatt igen...Väntar på att kirurgen ska ringa...Hahaha..han är ledig denna vecka så han ringer i nästa vecka...Denna väntan.
Men till ngt annat jag har äntligen lyckats att sticka ett par raggisar med häl.. Jag är stolt över mig själv. Jag har nämligen läsförståelse problem, en variant av dyslexi...Men men jag är en jäkel på siffror.
För att övergå till annat ämne så håller jag med min dotter ...kolla hennes blogg ..Jag är stolt över att min dotter klarar av skolan o att bo själv, hon är ju mammas lilla krämbulle :),dessa taskiga förbindelser i detta land ALLA HAR INTE KÖRKORT OCH BIL!!!!!! Gick in på SJ's sida o skulle söka resa från Ö-vik till Örebro till att börja med o senare från Örebro till Skara...SJ skryter med billiga resor InterCity från 95 kr o X2000 från 175 kr......Men inte en enda billig resa från Norrland o ner..illa SJ. Det får nog bli buss eller "lifta" med lastbil ner.
Här har iaf våren börjat komma igång, jag som kommer söder ifrån är ju van vid att det i stort sett är sommar nu....Nog för idag skriver mer då lägger in bilder på mina raggisar o på fiskarsockarna.
om ngn önskar bakrecept så fråga..:)
Tada till nästa gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar