söndag 2 maj 2010

Valborg och 1:a Maj

Valborg är inte kul för många av oss hundägare (kattägare åxå). Dessa förbannade raketer och smällare. jag bor i ett stort bostadsområde där folk inte fattat att man inte får skjuta raketer o smälla smällare.. FY FAAAAN för dessa idioter!!!!! Jag ska väl inte behöva åka ut på landet för att det är valborg, det gäller även påsk o nyår. Jag trodde att man behövde tillstånd för att få skjuta i tätbebyggt område. O dessa idioter som säljer smällare o raketer, dom borde straffas..hehehe....
Nog om det, nu är det dax att fixa o dona lite här hemma åxå. Nu har jag fixat o donat. Nu sitter jag o försöker lära mig att sticka häl på strumpor....Många sätt finns det tydligen, men jag tror jag har fixat det, så nu blev det ett sätt till, mitt sätt....JIPPPIII...
Tada tills nästa gång

1 kommentar: