fredag 28 maj 2010

Regn, regn, regn


Det är freda' o det regnar, hu va' tråkigt. Det är ingen värme heller..brrrrr..
Min axel värker o det är inget kul det heller. Får vänta till nästa vecka o prata med kirurgen, han skrev i brevet att man få se tiden an, ska man verkligen behöva gå omkring med mer smärta nu än innan operationen. Det tycker iaf inte jag, men det är ju jag som tycker så..gnäll, gnäll..Jag behövde inte ringa, fick brev, ska vara där den 3/6...Hoppas att jag får hjälp nu då!!
I morgon ska jag en tur till stan om det inte regnar, men med min vanliga tur så vräker det väl ner.
Hoppas att sommaren kommer snart, vill ju ha shorts på mig, så jag kan visa min tattoo.
Den gör mig iaf glad. Gubben, vovven o Erica gör mig åxå glad, fast Erica är en strullpella ibland så älskar jag henne över allt annat. Våran vovve heter Laika o är en blandning mellan Hamiltonstövare/Jämthund.
Nu är det bara ngr veckor kvar tills jag få krama om henne, skööönt. Mamma är man oavasett hur gamla barnen blir. Det har min mamma sagt till mig. Det ska bli kul att träffa resten av familjen åxå. Ska be min syster att jag ska få ha Emil en dag för mig själv.... Det är en riktig busunge det.
Skriver mer sen...Tada tills dess:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar