söndag 30 maj 2010

Söndag

Hoppas alla mammor har haft en bra dag!!

Hoppas på bättre väder nu. Vill kunna få lite sol på mig, för då mår jag bättre. Saknar min familj just nu, dom är låååångt bort. Men det är typ bara ngr veckor kvar. Skönt!!!!
Familjen är alltid familjen, även om man har en egen familj.
På ta om det så har jag snart varit gift i 5 år. Vi har snart haft våran vovve Laika i 5 år, hon är en mix av Hamiltonstövare och Jämthund. Hon är såååååå go. Det skulle vara döden att gå här hemma utan henne. Jag skulle gärna vilja ha valpar på henne men det blir svårt att ha valparna i lägenhet. Suck!!!
Jag har 3 favvo raser när det gäller hundar, Jacke, Västgötaspets eller en Corgie. Det finns många häftiga hundraser. men bor man i lägenhet så får man inte ha en som är för stor. Jag skulle kunna tänka mig att ha en hund till, men men min axel fixar inte 2 st hundar...Men jag vill, men jag inser att jag inte kan...Snyft!! Ja ja det är som det är, drömma måste man få göra.
Det finns mycket här i livet man vill göra o ha. Så småningom kanske man kan skaffa det mesta o göra det mesta, men om man får all o kan göra allt så har man inga drömmar kvar o vad vore livet utan drömmar o förhoppningar. Ganska tråkigt tror jag.
Detta går att skriva om hur mycket som helst, men det tar vi en annan gång.
Tada till alla er ute i cybern.

1 kommentar:

  1. Och jag skulle vilja ha en grandis bara för dom är så gulliga men de får nog inte plats i min lilla etta, inte ens en liten hund skulle nog kunna få plats här men ja, drömma kan man alltid :)
    Älskar dig tokmamma!

    SvaraRadera