fredag 20 augusti 2010

Fredag

I söndags så kom en ny lekkompis till Laika, han heter Amos (har inget kort än) han är ca 1 år, en liten blandis.
I måndags så var jag en sväng på jobbet. Sanna från Fasighets var där vi kollade på överklagan ang min arb.plats olycka.
Veckan har trillat på i lugn takt. Jag har börjat att försöka göra Amigurumi, små virkade o stoppad djur som kommer från Japan. Ska lägga ut en bild när jag är klar med den första. Mycket pilljobb är det.
Har även suttit o letat efter olika roliga halsdukar att både virka o sticka, så om ngn läser detta o har mönster så hör gärna av dig...
I dag fredag så blev det en äppelkaka, det fanns ngn som ville att jag skulle göra det, han sa att han saknade den..jaja tänkte jag jag tar med mig till jobbet på måndag, ska ditt i fackliga ärenden.
Tada

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar