tisdag 3 augusti 2010

Tisdag

Nu är det ett tag sedan jag skrev. Ibland har man inget särskilt att skriva om. Jag har gjort färdigt Ericas poncho/cape, någonting åt det hållet. Ska ta en bild på den sen o se om man kan få grepp på vad det blev..hahaha..
Här har vädret varit växlande.
Ska ut med Nenna på en loppis runda här framöver, loppisar är kul.
På torsdag så ska jag fika med en jobbarkompis som nu har sin semester, vi har alltid motsatt semester.
Jag måste åxå köpa ngn form av upphängningsanordning till stolarna som vi har på "ballisen", det är klappstolar. Smidigt att man kan få undan dom när vi inte har gäster. Jag skulle gärna vilja ha tag på ngn typ av träsoffa som är typ 150-155 cm, gärna en men förvaring under.
Idag ska jag försöka rensa lite i min garderob...inget kul men ett måste.
Tada till nästa gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar