torsdag 5 augusti 2010

Torsdag

(kort taget av Erica)
Idag blev det 2 st fika men dom blev hemma hos mig...Det var trevligt. Sen var jag på röntgen, min dr ville ha nya bilder av min kassa axel, den vill inte läka. Jag var hos henne igår. Hon skickade en remiss till reumatologen åxå, ska kolla lederna igen, fall det är reumatism eller psoriasisen som växt in i lederna, är det PSO som växt in så blir det cellgiftsbehandling...Inget kul. Är sjukskriven till oktober..
Jag var hos polisen idag, o hämtade mitt nya ID-kort...Det blev ganska hyfsad bild. Så nu behöver jag inte tänka på nytt ID på 5 år. Skönt det.
Imorgon så ska Erica begrava sin farmor, sorgligt, Maj blev bara 65 år (tror jag).
Erica har fått bättre kontakt med både sin pappa o farfar nu. Det känns skönt o tryggt. Jag bor ju iaf nästan 80 mil från henne. Men hon är ju 18 år o myndig..Men ens barn är alltid barn...Mamma älskar sin gloda. Mammas älskade krämbulle...Kärt barn har många namn. På lördag så ska jag ev iväg på loppis, på en loppis som jag aldrig varit på. Det ska bli kul. Jag älskar att rota runt på loppisar, man kan få sitt hem sååååå personligt, vill inte ha ett steriotypt hem...Vårat hem ska präglas av mig o gubben..
Tada till nästa gång...

1 kommentar:

  1. Jag älskar min mossa (kosstokiga mamma<3)
    Hoppas du hittade fina grejjor på loppisen :)
    Tada!!

    SvaraRadera